LoveLy friday!

Heeeeeeeej raringar!!
Hur mår ni idag? Jag mår bara bra - fint väder och det mesta runt omkring känns riktigt bra, tihi.
D har nästan nyss kört till jobb och jag tog mig lite blodpudding till lunch nu. Snart ska här komma en lastbil med nytt hö till oss och senare ikväll ska jag iväg på kvällstrav med två vänner här, ska bli kul! :D Förhoppningsvis kommer D också dit sen när han har slutat, hehu. :))

Annars då? Har väl inte sådär överdrivet mycket mer att berätta.. Fick Godkänt på provet iallafall! Alltid något trots att jag blev lite besviken ändå, hehe.

Vad ska ni göra i helgen? Här jobbar D hela helgen + natt imorgon = jag ensam! Buhuhuuu. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback