Hej tisdag!

Var uppe med tuppen idag och åt en god frukost med min karl, nu är han & grannen ute och flyttar påbilar samt tar loss fälgar eftersom skroten ska komma och hämta dom idag. Kommer bli tjusigt på gården sen!
Kl 14 börjar han jobba och slutar inte fören 13 imorgon vilket betyder att jag måste sova ensam inatt, buhuu.. jag som är så mörkrädd! Och dessutom är grannen snett över här riktigt läskig, höhö. Det säg att han är fönstertittare - gillar att kolla in damer, hmm.. scary.
MEN det fixar jag! ;D
Lämnade in mitt första prov på ena kursen igår och sitter som på nålar nu, vill bara att det ska bli rättat och att jag har klarat det. Hoppas, hoppas.. Dock kan det ta upp till 48 timmar innan man får tillbaka resultatet - bu to the hu säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback