Buhu

Nu har karln kört till jobb och jag sitter här och längtar tills han kommer hem  igen, bara 23 timmar kvar!! haha.
Jag är så barnslig när det gäller ensamhet, mörker och grejer. Sitter typ och inbillar sig en massa ljud, får för sig en massa otäcka grejer och självklart hinner jag inte mer än komma in genom dörren fören fetaste jävla spindeln kryper framför mig. Höll jag på att bli tokig eller?!
Har iallafall fixat med disken nu, tvättat en maskin kläder och vikt samt stoppat in de torra kläderna i garderoben. Duktig tjej!
Pluggat en del har jag också gjort & nu är jag så himla seg men tänkte köra de två sista maskinerna med tvätt också så blir korgen tom - skönt!
Funderar på vad man ska göra för kvällsmat. Tror det blir någon pasta-tjofräs med creme fraise, oliver, pesto och sånt. Gott!
Vad gör ni idag? Allt bra med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback