Rastlös..

Sitter i princip och bara väntar på att tiden ska gå så jag kan komma iväg till bussen.. ladidajj.
Måste in en sväng till jobb först för att hämta massa papper som jag sedan ska ha när jag åker vidare dit där utbildningen är. Har typ.. 35 min på mig mellan bussarna?! haha, men det ska gå! :D
Känns lite tråkigt/onödigt att gå på denna utb. när jag redan gått den en gång fast i annan kommun. Men tydligen är det inte riktigt säkert att dom kör på samma upplägg osv, så därför är det lika bra att köra på.. det är ju inget som tar skada också får man ju lön för mödan - lätt värt, haha! ;) 
 
Imorgon är det fredag och det ser vi fram emot. Helg, helg, helg! Och ja, jag är ledig. Vilken mjukstart, va?! :)
Ska antagligen ha mitt kusinbarn här mellan lör-sön, det är dock inte helt bokat än, men det ska bli mysigt isåfall! Annars blir det bara lugna gatan. Skönt det också. Förra helgen var ju.. allt annat än lugn.. hmpf. :D

Åh, är så glad för detta! Att jag faktiskt har lyckats komma dit jag har velat.
Jag har för det första hört mycket gott om denna arbetsplats, och dessutom har jag länge velat testa på att vara inom hemtjänsten och nuuu.. nu har jag fått min chans! Hur galet perfekt är inte det?! :D
Jag tror och hoppas att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Go, go, go - nuuuu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback