Nervös.

Jag har varit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden, dels för att jag har varit iväg och dels för att jag tappat en heeel del inspiration, men förhoppningsvis ska den hitta tillbaka snart igen. :) 

Nåväl.. Hur är allt med Er? Bra, hoppas jag. Har Ni fått någon sol på Er? hehe. Här har det varit snålt med den varan men jag hoppas på att solen ska komma fram lite mer snart. Vill ju fortsätta fylla på min bränna som nu tycks blekna allt mer.. :(

Sitter i skrivande stund med ett glas mjölk och två varma mackor som jag tänkte trycka i mig nu innan jag ska iväg. Ska nämligen på anställningsintervju och är så sjukligt nervös av någon anledning.
Tycker inte jag brukar vara SÅHÄR nervig annars? :S hmm.. Hoppas verkligen jag får detta jobbet nu.. hade varit suuuper, hihiii!! :D

Dags att äta klart och göra sig redo för att springa till bussen.
Vi hörs när jag är hemma igen, pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback