Klänning.

Jag har länge varit på jakt efter en enkel, men fin, klänning som man kan ha på lite mer sofistikerade tillställningar/familjeträffar/släktkalas osv.. Men ännu inte funnit någon som fallit mig i smaken.
Jag vill som sagt ha en enkel klänning, utan en massa blingbling och grejer men som är lika fin ändå. En klänning som skulle kunna vara lika perfekt till anställningsintervjuer som kalas med släkten, typ.. förstår ni på ett ungefär vad jag menar?
Nelly har fått in några som jag skulle kunna tänka mig. Men vilken tycker ni är finast?







Tänk till de svarta, korta skinnjackan jag beställde nu i veckan.
Då kan nog vilken klänning som helst passa fint till, men jag gillar nog de två sista bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback