Ny vecka!

Äntligen är helgen förbi.. Den har varit jobbig så jag är glad att få påbörja en ny vecka nu, "glömma" det som varit och ta nya, härliga tag!

Denna veckan börjar lite mjukt med inget särskillt inbokat sådär, vilket jag tycker är himla skönt då man får ladda med massa ny energi. ;)
Senare under veckan finner jag ett möte i min kalender, därefter beger jag mig in till min bästa vän i Malmö och har trevligt. Ska även på en plåtning på torsdag och lite sådant smått och gott. Kommer bli hur trevligt som helst. :D

Just nu sitter jag och dricker kaffe, kollar runder lite här och var och bara är.
Vädert är lite sådär. Smådisigt, men samtidigt ser det ut som om solen kämpar för att få visa sig lite.

Härmed bestämmer jag att detta ska bli en bra vecka. Är ni med på det? :D

Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv & min vardag

Ska bli trevligt att du kommer och hälsar på mig älskade vännen <3

2011-03-21 @ 14:30:17
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback