Lördag & lite ljusare.

oh, det är lördag & lovely weather ute! Solen skiner från en klarblå himmel & man kan ju inte annat än bara må då, ellerhur?!

Sitter & lyssnar på tv'n i bakgrunden, dricker lite kaffe & pratar med kul folk. Bra start!
Ikväll är jag bjuden på fest & jag funderar fortfarande på om jag ska ta mig dit eller ej. Det är blandade känslor, haha. Känner typ.. ingen(?) där, men samtidigt kan det vara skoj att träffa nytt folk. Och dessutom - vad fan ska man ha på sig?! Hitta inte ett skit på stan igår! Jaja, vi får se. :)

Tänkte visa mitt hår nu efter en "liten" uppljusning, haha. örkt kan man iallafall inte kalla det längre, men jag gillar det.
Dessvärre är frillan helt ofixad, men som sagt.. det är färgen jag vill visa! :)



Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du är med :)

2011-03-27 @ 09:31:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback