Hårvax!

Ja, det blir mycket snack om hår just nu.. Men jag hoppas att ni står ut, haha! Det är ju trots allt mode, skönhet och sådant jag vill syssla med här i första hand.

Jo, hårvax var det, ja!
Jag fick med mig ett hem från frisören igår. Detta är ett rött (självklart genomskinligt på!) geléaktigt vax, som ändå är galet hårt på något vis. Det kommer från Wella och heter "High hair natural control"
Jag har testat det litegrann nu och jag tycker det är ganska.. svårjobbat(?), man får liksom först och främst gnugga det riiiktigt mycket/länge innan det ens går att arbete med, men även då tycker jag att det blir svårjobbat. Det lliksom sugs upp alldeles för lätt och jag tycker man får dålig styr på det. Man ska väl ändå inte behöva använda en hel burk för en frisyr? haha.
Jag hade hellre velat ha ett mjukare vax som är mer lättarbetet och tänkte hör med er om ni har några tips? har fått höra att någon från urban (grön tub?) ska vara bra..? Har ni koll på något? Eller vet ni om detta "Urban" är bra?


Kommentarer
Postat av: Mariniisen!:D

Urban är jätte braaaaaaaa!

2011-03-24 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback