5 dagar sedan..

.. jag uppdatera och det är inte okej!

Jag åkte till pappa i söndags och kom hem igår. Vet inte hur man får till det med blogginlägg från mobilen så därför har det blivit såhär klent på blogginlägg, tyvärr.
Jag åker tillbaka på lördag morgon igen och stannar någon dag, men ska försöka få rätt på mobilbloggningen så jag kan uppdatera här iallafall. Saknar det ju!

Har iallafall haft det himla skönt nere på Österlen.
Som sagt blev det trädgårdgöra med hela familjen (pappa och systrarna) i söndags.. Åt god mat och kolla film. Senare på kvällen somnade vi alla som små blåbär och när jag vaknade var bara lillasyster och jag hemma. Vart hittar jag henne Jo, ute bland våra buskar. De skulle sågas ner och det hade hon kommit riktigt långt med, haha!
Därefter åkte hon hem till sin mamma så jag tog cykeln och for in till farmor, hua!
På kvällen kom C och E och lekte med oss. :D
Annars har vi inte gjort sådär överdrivet mycket. Bara varit och haft det gött!

Idag skulle jag egentligen åkt till Ystad och titta på min vovve, men där kom något ivägen så nu dröjer det till början på nästa vecka!

Hoppas er vecka också har varit bra såhär långt. Imorgon är det fredag, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback