Svårt för att sova..

Jag har så mycket irritation och besvikelse inom mig, det är inte lätt att få ro då.
Men jag har tänkt strunta i det nu och låta allt vara. Sanningen kommer ju alltid fram trots allt (en del har redan blivit bevisat, bu to the hu för her, va!) och så länge jag vet vad jag har sagt/gjort och inte så kan jag faktiskt gå med huvudet högt och skratta åt det vid ett senare tillfälle, värre än så är det inte.

Världen går FAKTISKT inte under.
Det är bara tråkigt att folk ska få roa sig på andras bekostnad för att själv få må bättre för stunden.. tills det kommer fram vad som är sant och inte. Ellerhur?

Godnatt allesammans!
Var rädda om era nära & kära, ni vet aldrig när livet plötsligt kan ta slut. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback