Ladidaj!

Det blev inte mycket mer bloggande igår efter vi for till stranden.
Begav oss först ner mot haväng men när vi kom till Vitaby så var det helt grått och disigt så vi vände om och körde raka vägen ner till stranden i Ystad istället och där bjöds det på klarbllå himmel och strålande solsken! Vi var inte sena på att hoppa i vattnet och trots att vi tippa på ca 15 grader så blev det 4 omgångar i havet - helt underbart! :D

Efter stranden så for vi hem till Rebecca där bonusfamiljen bjöd på grillat - olika kryggkorvar, flintastek, potatissallad och allt vad det innebar! Gott som tusan och jag tror inte jag har ätit så mycket på länge, haha! :D

Vidare hem till mig och sedan for Becca till träningen. Jag tog en dusch och fick känna den härliga brännande känslan över hela ryggen. ;) Blev alldeles ifrån mig när jag såg att jag fått solbränna efter bilbältet :( haha. Men brunis är jag och det gillas! :D

En stund senare burrade telefonen till och det blev bestämt att jag skulle åka ner till pappa eftersom jag ändå skulle på anställningsintervju idag. Så ett tag senare rullade Christopher hit och hämtade upp mig.
Somnade som en stock och vaknade när pappa skulle till jobb vid halv 7. Kunde inte sova mer och gick därför upp och plocka/städa/vek tvätt och sedan iväg på cykeln och for hem till farmor som bjöd på middag. :)

Sedan var det dags för intervjun! Thess var nervös vill jag lova men det vände snabbt när jag kom på plats och fick se hur trevliga alla var - bjöd på kaffe och satt och babbla ett tag och delt plötsligt kommer hon med mitt schema! "ja, alltså.. om du vill ha det förstås?!" hahaha. Klart jag ville det! ;)

Nu har jag nyss byggt på mina naglar och funderar på att ta en dusch och natta mig. Imorgon blir det upp tidigt och dra till syster för frukostmys och sedan vidare på möte. Kvällen är ännu liiiite osäker, men något trevligt blir det nog! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback