Haha!

Ja, jag säger då det; Det är bra att alla andra håller koll på en när man inte kan hålla koll på sig själv!

I helgen har jag tydligen gjort både det ena och det andra..? ;D 
1. Suttit på en fest och bölat över min mamma/kusin/syster eller vem det nu var? hehe
2. Snackat skit om mina kompisar med en tjej jag inte ens är vän med? (där var EN på hela festen som visste vilka "dessa" var men eftersom vi inte kommer så bra överens så var vi inte ens i närheten av varandra och vi prata definitivt inte med varandra?! hehe)
3. Antagligen varit full som ett ägg också?

Det märkliga är att jag känner inte till något av det själv och vad drack jag under hela kvällen?
ptja.. litta rött vin, en öl och kanske 3-4 klunkar av en grogg.. (på ca 8-9h?ja, jevlar vad berusad jag måste varit alltså! *ironi* ;)
Och skulle jag sitta och diskutera om mina kompisar med en tjej jag är ovänn med och som jag inte ens var i med under hela kvällen?
Och ärligt talat.. Vi hade så himla roligt den kvällen så varför i all sin dar skulle jag fått för mig att gråta.. på riktigt? haha.
Och ja, just det! Mamma berätta innan ikväll att min lillasyster hade tydligen också supit, haha.

Har folk verkligen inget roligare för sig än att sitta och addera ihop en massa? Huuujedamej! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback