Vi ska vara allra bästa, bästa vänner..

Hua, himlen gråter idag & så även jag i min själ.
Det är så grymt vad världen gör mot oss och de som verkligen minst förtjänar det.. Världen är så full av idioter och fanskap, men nog fan är det de bästa, snälla och oskyldiga som ska bli drabbade. Det är så hemskt och oförsvarbart! Jag kan och kommer heller aldrig förstå och acceptera det.
Mer än såhär vill jag inte skriva om detta, men jag var bara tvungen att få lufta tankarna lite.

Sitter just nu och väntar på samtal från min bästa vän, som sedan ska komma hit. Jag tillåter inget annat :) Hon behöver mig nu, min bästa vän, och det ska jag minsann ställa upp för också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback