Tisdag och simning!

Godmorgon! :D
Blev sovmorgon för fröken Andersson idag, men vad gör det?! Jag är ju ledig, ledig, ledig! :D
Sitter och dricker kaffe och sneglar på tvn då och då. Den pryds av massa muskulösa killar som försöker simma sitt bästa för att komma först och få ett pris. Själv är jag inte så intresserad av själva simningen i sig, hmm.. ;)

Ang. magen så känns det väl helt okej nu. Än sålänge. Har haft lite känningar, men inte så pass att jag behövs smärtstillande så jag hoppas verkligen att det är på rätt väg nu! Är så rädd att det ska bli kaos i magen igen så man är dum nog att sitta och känna efter hela tiden.. suck! Man är lite knäpp. :)

Blir en lugn dag även idag. Det kan behövas. Dock är det betydligt bättre väder idag, så kanske man tar sig ut en sväng lite senare. :)
Vad ska ni gölra idag? Och hur mår ni?

KRAM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback