Solen lyser över Skåne!

Wohoo, solen är framme! Det är ju helt magiskt. ;) Känslan är ungefär som när solens första strålar visar sig efter en hundra års lång vinter med bara rusk, hahaha!
Nej, men visst blir humöret totalt annorlunda när vädert är bättre? Man blir som en helt ny människa tycker jag! :D

Vaknade vid 6 imorse och hade så jävla ont i magen, tog två alvedon och la mig igen, sedan har jag inte känt något mer. Jag hoppas verkligen att jag får slippa detta nu!

Vad sker idag då? Inga planer alls faktiskt! Men jag tycker det är lite skönt också.. Man kan göra precis vad man känner för just då utan att tänka på en massa andra måsten. Jag ljuger om jag säger att jag inte gillar ledigheten. ;) Sålänge det inte varar allt för länge, hehe.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback