Jag är omöjlig!

Åh, nu vet jag inte om jag gjorde rätt med håret.
Beställde ju som sagt två olika nyanser av blont, men nu vet jag inte om jag endast ska köra på det ljusblonda (färgen jag redan har på mitt hår) eller om jag ska göra slingor och köra på båda nyanserna.
Det som får mig att tveka är ifal det inte alls kommer matcha med slingorna mellan mitt eget och löshåret.. inte så snyggt! Det enklaste vore ju då att bara behålla det i en och samma färg.. eller? Och hur ska man sätta i extensions-slingorna så att det ser slingat ut? varannan ljus, varannan mörk eller? 

Snälla ni.. Någon som är duktig på detta? Hur hade ni gjort?
Maila mig gärna då på [email protected] eller kladda ner i kommentarsfältet!
Tacksam för ALL hjälp jag kan få!


Detta är nyanserna jag har beställt..
vet inte ens om det kommer se bra ut tillsammans :( vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback