H&M's höst.

För ett tag sedan damp h&m's höst-katalog ner i min brevlåda. Först var jag lite skeptisk till att öppna och kika - jag menar det är väl inte REDAN dags att spana in höst&vinter-kläder?! whaaat! Ångest eller vad?
Men eftersom vädert har varit som det varit så blir man mer och mer sugen på att kolla in vad som gäller i höst och börja bygga upp sin vintergarderob, håller ni inte med?
Jag är iallafall glatt överraskad. Mycket glatt överraskad och kommer nog shoppa loss en hel del från denna butik denna säsong.

Vad tycker ni om h&m's höst & vinter?

Tänk ändå vad mysigt att få dra på sig ett par välsittande & snygga jeans, knästrumpor, långtröjor, koftor, halsduk och stövlar.. hihi. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback