Godmorgon söndag

Godmorgon solstrålar! Tyvärr har solen nog bestämt sig för att överge oss här nere i skåne totalt, men vilken tur att Ni lyser upp fö mig då! :D
Har fortfarande problem med mina kommentarer - vissa syns inte fören långt efteråt, visa publiceras inte trots godkännande medans vissa funkar finfint, hmm.. Någon mer som haft samma problem? Vad är det som felar isåfall? Kontakta mig gärna om ni är bättre än mig på detta, hehe.

Förövrigt sitter jag och väntar på min styvsyster och hennes lilla dotter som ska komma hit och bli klippt samt passa på att ta en kopp kaffe eller två.
Vi träffas väldigt sällan sedan våra föräldrar gick ifrån varandra, men när vi väl ses så kan vi sitta i all oändlighet och bara surra med kaffe och grejer. Ofta händer det att vi pratar minnen.. våra gamla hyss vi hade för oss som små. Ja, ni kan tro att vi har varit några riktiga busungar! Hua.. haha.

Ikväll ska det kanske bli party igen. Som de flesta söndagar på sommaren har ett uteställa här nere på österlen öppet och det brukar vara skit skoj! Ikväll ska perikles spela där, vet ni vilka det är? Inte för att jag brukar bry mig så speciellt mycket om banden - det roliga är ju att träffa alla vänner och bekanta där som man annars inte träffar så ofta. :D
Frågan är bara vad man ska sätta på sig för kläder, då värme och sol inte är på min sida. Låt oss slippa regnet iallafall, låt oss!

Hur mår ni idag? Har ni haft en fin helg?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: tack & detsamma! (:

2011-07-24 @ 16:07:27
URL: http://bubbeltrubbelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback