Beställt!

Jag har nu beställt hem mina extension. Det slutade med att jag tog blont.. kommer blanda mellan jusblond och mörkblond (50 slingor av varje färg, dvs 100 för hela håret) för en fin effekt och självklart betyder det att jag kommer lägga i mörkare slingor i mitt hår då det är för ljust nu.
Jag kör på mickro-loop hair denna gång. Kul att testa något nytt! Dessutom är denna metoden så mycket skonsammare för ditt hår då det inte innebär en massa onödiga kemikalier osv.

Beställningen gjorde jag på www.beleza.se och allt som allt landade ordern på drygt 1100 riksdaler. Billigt och bra!
Självklart kommer jag skriva mer om detta då håret är kommet och jag har använt det ett tag.

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefin blogg du också har! Älskar designen ;)♥

2011-07-28 @ 13:43:03
URL: http://bubbeltrubbelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback