Sött.


Söt sjal, precis i min smak, sådär lagom romastisk och chic med spets & grejer.



Något jag faktiskt funderar stark på att införskaffa åt min daddy, haha.
Han har nämligen svårt för det där med att sortera tvätten i färger.
Enligt honom är det väl inte så noga om man tvättar svart & rött med vitaste vitt..?
Jag vet inte huuuuuuur många gånger vi kommit i konflikt när jag nyss köpt en jättesöt vit tröja som jag skulle ha på mig just DEN dagen, så kom man ut i tvättstugan och ser att den är allt annat än vit nu.
Antingen rosa eller sjukt fult grå/blå/grön/fläckig.
.. sedan är den dagen förstörd. ungefär.

"PAAAAAAAAAAAAAPPAAAAA"
"jag får väl köpa en ny då."

Man behöver liksom inte säga mer, för då fattar han.
. EFTERÅT, ALLTSÅ.

www.fridasgard.se


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag älskar din blogg ! vill du skriva om religion mera ? kram <3

2011-01-28 @ 14:09:50
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tror att det gäller alla män. Min sambo är likadan, trots att jag skriver tvättlappar till honom så gör han fel :)

2011-01-30 @ 13:32:50
URL: http://fashionink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback