Sex & fittologi.

Men godmorgon, snyggisar! ;)
Allt väl? Har ni sovit gott? Jag hade så himla svårt för att somna igår. Gick ändå & la mig i hyfsad tid.. La där & slumra till flera gånger men vakna upp lika fort igen, sedan var jag uppe en sväng, la mig igen osv.. Till slut lyckades jag ta mig in till drömmarnas land också ringer klockan nu 7.30 imorse, tjohey, lagom pigg man var då! :D

Kaffe, cigg & samtal med min fina R höjer humöret denna otta. ;)
Vi diskuterar t.ex. misslyckade förfester som bara iiiinte får ske ännu en gång, haha! Så jävla illa har det varit. Helt plötsligt kommer jag på mig själv med att garva rätt ordentligt här på andra sidan skärmen. Känns ju knappt.. patetiskt? ;)




Snart tänkte jag bege mig & packa ner nödvändigheterna för de kommande 2 dagarna. Kläder, skor, smink, kattlortar & spagetti.. typ.
Sedan tror jag att en viss fröken Andersson Nilsson kommer & hämtar upp mig för att åka & shoppa tv - lätt dagens höjdpunkt! ;)

Hoppas på ännu en lektion i "sex & fittologi kvällen till ära"

 


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv & min vardag

Jag håller med dig om tv..

Nu är det bara att hitta en bra tv med ;)

2011-01-27 @ 08:16:58
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback