Resultatet;

Här nedan ser ni bild på resultatet.
Inte helt rättvist (webcam) men gaaanska snarlikt. :)

Före; (innan projekt "blondie" börja)


Efter; (2 färgningar senare)


Man ser verkligen vilken skillnad det är alltså, haha!
Men så har jag också skyndat långsamt. Slingat, vilat, slingat, vilat osv. Det är viktigt om du vill att ditt hår ska må bra och inte gå av!
Hade det varit ett par år tidigare så hade jag kört i en massa blonderingar under samma dag, men då blir ju också kvalitén på håret därefter.
Jag har dock svaga tankar om att sätta i ännu en "lätt" blond färg imorgon (ja, jag använder vanlig färg - inte blondering! Det är betydligt nyttigare för håret) och sedan låta det vila ännu en månad.. vad tror ni om det?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback