Godmorgon, ny vecka!

Sådär ja, nu har jag varit iväg lite här & var och inte kunnat uppdatera er alls men nu är jag på hemmaplan så då ska här skrivas till tangenterna glöder! :D

Har ni haft en fin helg, vänner? Min har varit helt underbar!
I fredags blev det tjejmiddag med mina älskade vänner. God mat, vin & spel blev det & därefter utgång på Etage där det blev skaka rumpa som aaldrig förr! :D
I lördags fylla min pappas bror år & det firades vill jag lova! Även där bjöds det på finfin mat, två olika supergoda desserter & vi hade faktiskt riktigt skoj! :D
Tack alla inblandade för denna fina helgen, helt fantastiskt!

Nu är det som sagt back on track & vet ni? Jag gillarät. Fest & utgångar i all ära, men vardagen har faktiskt även sin charm! ;)
Händer något speciellt för er i veckan? Jag har inga större planer & det kan jag tycke är rätt skönt.
Ska försöka komma iväg & göra några ärenden antingen idag eller imorgon, annars är det fritt blås för mig. Skönt!

Jag önskar er alla en fantastisk vecka & hoppas ni har haft en fin helg.
Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback