Vårjackor!

Ja, kära ni.. Vi går faktiskt mot ljusare tider nu, även om det kan kännas lite avlägset då jag kom ut i köket imorse & såg ut över den snötäckta vägen - mr snowman har varit på besök igen!
Nu ska jag försöka undvika att kolla ut på den vita skiten & placerar mig här istället & drömmer mig bort bland alla dessa ljuvliga vårkläder!

Här nedan ser ni flera olika typer, färger och modeller av vårjackor som jag fattat tycke för. Nu undrar jag vilken typ av jacka ni kommer använda i vår?
Jag tycker jackor är så himla svårt, men hellre vårjackor än vinterjackor - det är ett kapitel för sig själv.

Nå, ut med språket nu. Vilken jacka gillar ni mest?
Alla hittar ni på en sida jag ganska nyligen upptäckte, nämligen http://boozt.com :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback