onsdagsblogg..

.. & mina besökare fortsätter att stiga. Jag gillar't! ;)

Steg upp ganska tidigt idag & påbörjade datorarbetet med beställningarna jag fick in igår, drack mitt kaffe i lugn & ro & bara mådde.
Känns så himla kul med detta nu. Det känns som en helt ny dörr har öppnats & det finns så himla många möjligheter.
I mars ska jag iväg på första heldags-kursen i K-stad & det ska bli riktigt spännande! Man kan aldrig lära sig för mycket, right? ;)

Nu hade jag tänkt spänna fast mina joggingskor & bege mig ut på en liten runda. Det är säkert lika sinnessjukt kallt & blåsigt som igår, men klarade jag det då (trodde jag skulle lägga mig ner & grina halvvägs!) så kan jag minsann klara det idag!

Ikväll ska jag iväg & äta med systra min! Hon ringde igår & fråga om jag ville följa med & eftersom jag väntar med att åka till "P" tills imorgon (han är ledig fredag = passar mycket bättre) så sa jag såklart ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback