Nattblogg & ny design!

Ohyes, im up! ;)
Har suttit & fifflat med hemsidan först, sedan gick jag på designen här på bloggen & nu är jag bara så redo för sängen. Mina ögon faller igop med jämna mellanrum!

SItter & lyssnar på ljuvlig musik med Anna Hertzman & bara mår. Jag är nöjd med denna dagen & det är väl då man ska sätta punkt? Det är så mycket skönare att ge sig av mot drömmarnas land med ett leende på läpparna & chansen är större att du vaknar med lika bra humör morgonen därpå! :D
Ett tips till er som haft en dålig dag - tänk på något som gör dig glad när du lägger dig & du kommer vakna till en mycket bättre dag. Nåja, oftast är det så iallafall! ;)

Morgondagen bjuder på tidig uppstigning eftersom jag väntar samtal då & har en del som ska fixas här med papper & sånt till mitt "lilla projekt".
Ska även kolla igenom lite av de kurserna jag ska gå nu inom det närmaste & göra anmälningarna samt fylla i beställningar som ska skickas iväg nu i slutet av denna månaden.
Därefter tänkte jag åka till stallet & mysa med massa pållar & bara vara - skönt! :D

Nu önskar jag er en god natt med massa finfina drömmar.
Kram från mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback