Ett oväntat uppehåll..

Ja, jag ber verkligen om ursäkt för det oväntade uppehållet!
Åkte på möte i torsdags och sedan bestämde jag mig för att följa med hem till pappa under helgen, och som ni vet redan så är ju inte hans internet att prioritera där nere, så jag lät helt enkelt bli att ens försöka.

Har istället ägnat mig åt shopping i Kristianstad med familjen. Blev ett par skor rikare åtminstone..
Sedan på kvällen for jag iväg och bowla med ett par barndomsvänner där nere - självklart förlora jag, som vanligt! ;) Men huvudsaken var att vi hade skoj och det kan man inte sticka under stolen med! :)

Idag istalleras (äntligen!) mitt bredband som beställdes redan i december månad - gissa om jag är glad?! :D
Förhoppningsvis ska jag slippa mer trams med detta urusla internet jag har nu så jag kan blogga massa, massa, massa mer utan en massa avbrott och grejer! :D
Det första jag ska göra är att hämta hem Thes ims 3 och alla tillbehören för DET har jag saknat så sjuuukt mycket. :D

Jag önskar er en fin vecka och hoppas att ni har haft en alldeles underbar helg!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback