Alla <3 dag ..

För många är det stort - klär upp sig till tänderna, romantiska middagar hit & dit, tjofaderittan hej!
För andra (inkl. mig) är det bara ännu en dag på året & inget särskillt med det.
(Inte ens när jag var sambo var det någon större grej. Vad är en blombukett eller en värmande kram, egentligen? Ok, att han var ett jävla stolpskott kan kanske vara en ursäkt, men.... ;) av mig fick puckot ett album jag gjort från vår första stund till typ.. då - tjohej! Knappt värt? ;D haha.
Undra vad jag såg hos hans utåtstående öron och flygraka på skallen btw?! hahaha, noo, nu ska vi vara snälla. :D
)
Visst, det kan vara mysigt att slå till med en hejdundrande middag & romantik till max, men sen anser jag att det ska man kunna göra vilken dag som oavsätt alla hjärtans dag eller ej. Håller någon med?

Fast detta är en sån typisk grej som jag hade kunnat ge;
En bok där du själv fyller i allt ifrån er första stund tillsammans, roliga minnen, era smeknamn, speciella möten osv.. Kan vara en fin grej, right? :)



  

Tycker ni inte det vore en fin grej att ge bort? :D
Finns även till mamma, pappa & Dig.


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv & min vardag

Jo det hade varit en riktigt fin bok att ge bort =)

2011-02-08 @ 14:13:29
URL: http://beckyslife.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Haha jag håller med dig. Man kan uppskatta varandra med något litet varje dag, och om man ska slå till med något riktigt stort så kan man göra det när som på året.... men som sagt, det är till för affärerna och försäljningen enligt min uppfattning. Dom tjänar multum på en löjlig tradition.



Boken var dock otroligt söt, var hittar man den? :)

2011-02-08 @ 20:15:24
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback