Ungefär såhär ser mitt framtida hem ut.

kök
Husets hjärta. ♥
I detta kök vill jag baka, laga mat, bjuda på mat och umgås!


Älskar bordet! Och soffan! Och .. allt! ;)


Fina detaljer.

lantlig stil,skrivbord
Arbetsplats är också ett måste. Och självklart består det av både gammalt och nytt. ;)


Gröna växter piffar upp vilket rum som helst.


Skön myshörna. Älskar kuddarna och det lilla avlastningsbordet!

säng
Flickrum. Såklart rosa! Lapptäcke är fint.. Också vimpel förstås. ;)

växasäng,vimpel,lapptäcke,barnrum
Litet pojkrum i blått, rött och vitt. Gillar sängen som går åt det äldre hållet. Vimpel är ett måste. :)


haha, tycker kudden var så söt.. :) "Pappa är bäst!"
Också gillar jag att säng-gavern och gardinerna går i samma stuk.


Fina lampor.

Ja, jag är sjukligt svag för den vita, lantliga och romantiska stilen. Får aldrig nog. Men visst är det fint? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback