Glad påsk!

Det ar blivit glest med uppdateringar de senaste dagarna, dels för att jag har varit bortrest och dels pga att jag är inne i en liten eriod just nu då jag funderar extra mycket och mår lite sisådär faktiskt.
Jag har en oro i kroppen som heter duga och det är dels det som framkallar mina funderingar extra stark just nu. Jag kommer inte gå in på det direkt nu då det är något som tiden får avgöra.. Hmm, ja.. :)

Annars mår jag väl ganska bra.. så bra man kan må i detta nu. :)
Har varit iväg och handlat lite kläder idag faktiskt, trots att jag inte har varit sådär jättesugen på det nu. Men var typ.. illa tvungen?! haha. Hittade 3 par VÄLBEHÖVDA leggings och ett finfint linne iallafall ;) - alltid något!

Imorgon åker jag ner till pappa och firar påsk! På lördag blir det kalas för mina kusiner och sedan lite annat trevligt under kvällen.
Hur blir er påsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback