Kolla hus.

Tjo faderittan, fem fingrar i ......!
Nyss utkommen från duschen, snyggt invirad i halva skåets badlakan.. nej, men nsätan. ;)

Ska möta upp min kusin vid 16. Hon ska följa med mig och kolla på ett hus som jag spanat in här i byn. Men vi får se.. Tror inte det var så himla lockande nu längre, haha. Men vem vet. Kika kan man ju! Alltid lika spännande. ;)

Fredag imorgon. Myspys!
Tycker att denna veckan har gått ganska segt faktiskt. Kanske för att man har planer i helgen? Allt tycks ju gå mycket långsammare när man ser fram emot något. ;)
På lördag blir det partyparty och på söndag ska jag träffa en söt pojke! Aldrig träffat människan tidigare - endast tjötat i telefon sedan i somras någon gång.. Den här dejtingvärlden är rätt spännande minsann. ;)
Skrämmande att han vill träffas den mest slednaste dagen dock, men jag har varnat honom för bakfylla och dyl. Det blir alltså bara chill och bakfyllemat hemma hos honom. Helt ok trots allt. ;) Och det är kanske bra att visa sina sämsta sidor redan, mest ifall att liksom. ;) HAHA!
Jaja, detta blir nog bra, Thess. Annars kör vi på "en erfarenhet rikare" hahaha!! ;)

Dags att göra sig klar kanske?!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback