impulshandlat!

Gott kaffe och en svitt kaka bjöd damen på, nu sitter jag här hemma och ska snart äta firredirre! =)
Bråkar litta med min fd. hyresvärd och blir lite smått irriterad, men enligt många andra så har hon fel och jag ska i princip bara strunta i henne. Inte helt enkelt alltid, men jag ska försöööka.

Blev uppring av en annan dam idag. Detta gällde ett hus här i samma by som mamma bor. Jag har egentligen världens chans, men jag vet inte. Velar fram och tillbaka.
Det positiva jag kommit fram till än sålänge är;
Antagligen nära till jobb om jag får timmar här i byn som jag önskat.
Trivsammare i allmänhet.
Nära till mamma (haha!)
Bättre förbindelser.
Eget. Helt eget då.
Större kvm.
Billig hyra.

ja jag vene..
Men nu ska jag äta iallafall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback