gooodmooorning

Vaknade för en timme sedan och har fått i mig lite kaffe.
Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden igår - riktigt skönt att slippa ligga och vrida och vända sig en massa!
Känner mig utvilad idag iallafall. ;)

Har nyss betalat ena delen av resan, så nu börjar det kännas lite närmre, hoho! Riiiktigt ljuvligt ska det bli att få komma ner där i vår.

Nu ska jag snart gå och göra mig klar för mamma fråga om jag ville följa med henne och handla. Jamenvisst!
Syster fyller år idag så vi ska ner till pappa senare och fira henne med lite middag och sådär =)
Ja, mina föräldrar är inte som alla skilda föräldrar. Här äts det middag tillsammans från höger och vänster och är allmänt fjantiga, haha. Men det är skönt, tro det eller ej!


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

Hade också velat sova länge, får hoppas på att jag gör det imorgon istället ;)

2010-09-28 @ 13:13:11
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback