Morning, saturday!

Sitter här i köket med kaffet och glor ut i det tråkiga, gråa vädret.
Jag känner mig så ledsen inombords, trots att jag tror det börjar komma mer och mer hopp till min värld.

Det känns så jobbigt att jag inte kan försöka tillåta mig själv att hoppas, jag tror att det hade gått mycket smidigare för mig då.
Jag är ju så rädd! Jag är så rädd för att jag ska bli ännu mer besviken, ledsen och frustrerad då. Om det skulle gå fel. Det får det inte göra!
Jag önskar att jag kunde manipulkera mig själv till att tänka positivt och tro på det!

Nog om det nu.
Ska försöka skriva till er utan att gräva ner inläggen i något mörkt, tråkigt hål. Så gott det går.

I em ska jag åka ner dit igen. B.la. för att fira min älskade farmor som fyller år nu i början av november! Ska bli mysigt.
Sedan har vi pratat lite om att åka till ***** för att äta ute med raringarna E och C, hehe. Men vi får se. Det blir supermysigt isåfall. Tror du inte, M? ;)
C klarade sitt körkort i fredags. Och då var man ju bara tvungen att få ta en tur med honom, så han körde till mamma senare på kvällen. Såklart med mig, M och E i bilen också då, haha.. ;)
Hon bjöd oss alla på kaffe också visade hon självklart stolt upp sitt "nya" vardagsrum för killarna. Hon är söt hon.


Ni är så himla fina. Båda två.
Vi har så himla skoj tillsammans, men ack så barnsliga vi kan vara, det är ju inte direkt som vilka ~20 åringar som helst.. ;)

Jag menar, springa runt i pappas hus och jaga varandra med vattenfyllda glas, genomsura disktrasor och framförallt golvmopp (C!!!! haha.) som är sådär härligt använd.. host. ;)
För att i nästa sekund ligga under en massa täcken, filtar och grejer, tillsammans allihopa, för att kolla på filmer som vi tjejer älskar och ni i princip inte pallar med, men ni bara står ut.
Sommarens nattbad där vi sprang runt och jaga varandra grusiga och övertrötta på bryggorna för att i nästa sekund sätta oss i varsen bil med genomsura badkläder och köra vidare någon annanstans inpå morgonens småtimmar med en kall bira i handen. 
Jag glömmer nog aldrig den "upp-och-ner-vända" kyssen.................... (det är nog inte alla som gör den till "sin" första kyss..? ;p
 
Jag inser genast att jag nu saknar sommaren och dess händelser .. (♥)
Varför var jag så klumpig, hehe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback