Höststäda..

Söndag. Fint väder. Bra humör.
Jag funderar på att köra en total höststädning här hemma idag! Byta gardiner och pyssla satan i gatan! Love it. :)

Snubblade in på http://jotex.se och hitta några godbitar som gärna får flytta hem till mig!

 
Skulle vilja ha hem 4 längder av vita och nougatfärgade gardiner, vardera, och hänga ihop i tv-rummet.
Det är väldigt stora fönster där inne så dessa hade blivit perfekta att hänga där!


Denna lyktan hade jag hängt i två av fönsterna som en extra detalj.

Fast till jul skulle jag valt att använda mig av dessa söta hjärtan.
Men då hade jag nog kört på ett i vardera fönster, dvs 4 st.



Men till det hade jag nog kört svart/vita gardiner.. eller endast en av färgerna. Får se.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback