Coolfrees Money Matters <3

Mitt älskade hjärta och charmtroll är nu också sjuk.
Ja, jag hör själv hur ironiskt det låter och jag önskar själv att det inte var sant.

Vi vet inte om hon kommer klara det, men jag vägrar ge upp hoppet trots att jag knappt vågar(?) hoppas.

Vet. har varit hos oss och A har fått 10 liter dropp. De gissar på en matstrupsförstoppning och nu håller jag bara tummarna att hon lyckas fixa detta!
Tyvärr fick vi tag i världens idiotiska kärring till veterinär som sa ett och annat man absolut inte ville höra då och på världens otrevligaste vis - men vi ska fan visa henne, Anja! Vi ska fan visa henne! 
 
Hon måste fixa detta! Det är inte tid för henne att lämna redan!
Jag ser inget slut på mina tårar och jag vågar inte ens sova för jag är rädd att vakna upp imorgon och få höra det värsta som kan hända.

Utan henne rasar min värld. Då har jag ingenting kvar att hämta här längre - då "åker" jag med henne upp.
Sorgligt men sant.


Coolfrees Money Matters "Anja" - mitt allt, mitt liv i all evighet. ♥
Snälla..? Jag gör allt! Du måste kämpa! Fixa detta! Vi har massor kvar, älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback