Bara lite snabbt ..

Tänkte bara uppdatera lite snabbt här nu när jag satte mig vid denna jävla burken för att överföra lite pengar som jag glömt av (ja, jag har fan inte mycket i mitt huvud nu! :'() men tror ni inte att fanskapet har lagt av? Dosan funkar inte och jag har försökt få tag i banken utan svar. Som om jag skulle ha tid och framförallt ork till detta nu också?! :'(
Dessutom har jag en annan jävla tjatröv i ryggen hela tiden som inte kan stå för sina egna konsekvenser och tycker jag ska betala för något jag inte har med att göra.. Vissa har fan ingen medkänsla! Jag är så arg, så ledsen och så besviken! Har ingen ork kvar och jag ser hur allting rasar framför mig som ett jävla bombattentat.
Jag har inte ens någon lust och kraft att svara på sms som ramlar in eller telefonsamtal som ringer.

Jo, de samtal som kommer från ****** **** ***** för att kunna hålla koll på hur läget ligger till lite då och då. 
Såhär långt nere på botten har jag inte varit sedan jag gick i åttonde klass.  Och ändå är där ingen som förstår eller ens försöker sätta sig in i mig nu. Det är förjävligt!
Men vad är det man brukar säga? Den sanna vänskapen kommer fram när striden sätter sig in..?

Ja, nu fick jag uppdaterat och skriva av mig lite iallafall..
Jag kommer dock inte dela med mig av läget just nu. Jag orkar inte. Jag vill inte. Jag KAN inte!

:'(


Kommentarer
Postat av: anna

älskar dig! glöm ALDRIG det <3

2010-10-29 @ 13:33:32
URL: http://annaochminabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback