Tomt ..

well.. Ny kategori. Jobb/skola.
Eftersom jag inte har någon aning om hur jag vill göra just nu med jobb eller skola, så låter jag ödet bestämma. Jag har sökt in på tre olika utbildningar, yes, men kan ändå inte sluta leta jobb. Allra helst skulle jag nog vilja jobba ett tag till innan jag intar skolbänken. Men.. Ja.. Vi får se. Ödet får ge mig vägledning.

Jag tänkte iallafall att ni kunde få följa med mig på vägen dit. Om det nu blir skola eller jobb får tiden utvisa. Men ett jobb..? Ja, gärna!

Det är väldigt glest på jobbfronten just nu.. 3 sökta på två dagar - det är kasst! Stort utbud? Njä, det vill jag inte påstå. Enda kravet jag har är fast lön - ingen jävla provisionbaserad skitlön helt enkelt! Också gör det inget om företaget är seriöst.. suck.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback