Update ala helsingborg..

Ojojoj, talade nyss med kusinvitamin i telefon och fick halva årets updateringar. Smaskiga sådana må ni tro. ;)
Sedan hon flytta till hbg har det inte blivit att man pratat var eller varannan dag så det blir lite längre samtal och minst sagt smaskigare ämnen när luren väl plingar till. Jag  gillar't! ;)

Förövrigt sitter jag i soffan och beundrar mitt hår. Jag blev faktiskt himla nöjd med färgningen igår och numera är jag ljusbrun/mörkblond med lite guldiga skiftningar i. Snyggt!
Saknar dock mina extensions, men det får bli ett senare inköp helt enkelt och nu får jag nöja mig med min tråkiga längd och frisyr. Om man nu kan kalla den frisyr - det bara finns där. Och hänger. Hehu.

Just det! Jag var iväg och gjorde stan med syster och hennes karl igår.
Med mig hem fick jag b.la; Hårfärger då, nails, punder, foundation, ny skuggborste, bok, liten försenad julklapp till mamma (spa-set) också lite mat..
Tanken vad att jag skulle fånga en nyårsoutfit, men jag hitta då inget - inget(!) som föll mig i smaken. Så besviken jag blev, men får hitta på en lösning av det jag redan har tror jag.

Hur ska ni fira er nyår?
Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback