Nästan 3 veckor sedan ..

.. jag blogga sist!
Helt galet egentligen, men det har varit mycket nu..

Har spenderat mycket tid nere hos pappa med familjen och pållarna där. Internetet ville inte fungera först, men nu verkar det som jag har fått igång det så vänta er en aktiv bloggerska igen. ;) 



Jaha.. Så vad har hänt under dessa veckorna då?
Jag har b.la. börjat så smått att träna dressyr med min fina Anja. ♥
Hon är så duktig! Och det syns typ ingenting på hennes bakben längre (hon har en gammal senskada på vä bak.), vilket jag är så fruktansvärt glad och tacksam för!
Det känns verkligen som hon är på rätt väg igen och hon verkar trivas med tillvaron nu då vi tränar, engagerar oss och har ett himla sjå där hemma! :)
Dessutom verkar det växa något litet där inuti henne som vi hoppas på att få se i mitten av maj. ;)


Tjockis..? ;) Liiiiiite.
(och detta vad ändå i början.. gissa hur hon ser ut nu, haha! ;))

Hmm.. Vad har mer hänt..?
En och annan sjukdom har tittat fram. Förkylning, halsfluss och nu sist magsjuka. Alltid lika roligt. Eller inte. ;)
Julen fick firas hemma i ensamheten eftersom snön bestämde sig för att bokstavligt talat vräka ner här och det var inte ens att tänka på att ge sig ut på vägarna!
Himla tråkigt, men jag sysselsatte mig med massa filmer här hemma i soffan, varmt skumbad och tog hand om mig själv. :)


Jag, påpälsad från topp till tå, i snön på pappas väg.


pappa skulle kolla hur vägen såg ut, men kom inte så långt.
ja, där finns faktiskt en väg där under. ;)

Detta var väl lite av det som hänt och som jag kommer på nu.
Hoppas att ni har haft en fin jul med massa paket och att ni alla mår bra!

Pussokram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback