Halsont.

Godmorgon världen!
Har ioförsig varit uppe ett tag, men det är liksom av ren reflex man skriver godmorgon i förstza inlägget under dagen, håller ni inte med?

Jag sitter iallafall här i köket nu med en kopp kaffe.. Känns lite ovant dock eftersom jag inte hitta något socker här hemma och fick köra på endast mjölk. Buhu. Men det funkar! Och kaffe är ett måste!

Det har snart gått en vecka sedan min hals börja strula och jag har fortfarande ont. Det liksom går upp och ner om dagen och jag börjar bli riktigt less på det nu.
Borde kanske beställa tid hos doktorn och se vad det kan vara. Om det inte bara är ett tråkigt virus..? Värst är alltid på morgnarna och kvällarna. Ibland är det nästan så att man drar sig från att svälja. Usch! Och inte heller är det i själva mandlarna det gör ont, varkens när jag sväljer eller känner utanpå - det är liksom en rivig/stickig känsla i strupen och upp mot bakre delen av gommen..? :(
Jag vet inte om man ska våga sig på att testa antibiotika som man har liggandes här hemma och se om det hjälper..? eller måste man få det utskrivet av läkare? Vad tror ni? Man har ju hört många som tagit antibiotika som de haft hemma sedan innan, men jag är så feg när det gäller sånt. 
Hur hade ni gjort?  

Kommentarer
Postat av: Carl Jackobsson

om man tar antibiotika i onödan hjälper det ej där det behöver hjälpas, eller det är kanske penicilin du menar att du har hemma??

2010-12-09 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback