pimp my nails.

Mina påbyggningar hade växt ut en bra bit och jag störde mig rejält på det, så tog saken i egna händer - igen, och fila ner lite kanter och lacka om med ett genomskinligt lack samt satte på en söt liten rosa blomma på vänsta ringfingert.
Blev väl fint? :)

Jag gillar när det ser ganska neutralt och naturligt ut, som en fransk manikyr..
Visst kan det vara snyggt med en vrål-färg någon gång då och då med, men jag tycker mina fingrar ser så korviga ut med för stark färg. ;) haha!






Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv & min vardag

Mina naglar har faktiskt inte vuxit så mycket :P Vilket känns kanon, då kanske man inte behöver gå dit från om mer än 1 vecka :P

2010-10-06 @ 08:10:44
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback