nymålat!

Satte igång att måla naglarna innan ikväll..
Det fick bli en rost-brun-metallic lack denna gången. Helt ok färg faktiskt, eller vad tycker Ni? :)


Romeo och julia (heter det så?) nr. 22 :)

Nu ligger jag iallafall i sängen och ska se om det nya avsnittet av ensam mamma söker vill fungera, sedan ska jag sova sju kvart i timmen.
Har börjat komma in i rätt rytm nu då jag är riktigt trött i "normal" tid på kvällarna och det är riktigt skönt.
Det blev iofs en längre stund ikväll då jag prata med "den snygga soldaten".. ;) hehe.

Imorgon ska jag först träffa min underbara vän Rebecca! (besök hennes söta blogg vettja, http://beckyslife.blogg.se)
Hon ska b.la. hjäälpa mig att packa och flytta lite.. Skönt att få det överstökat snart!
Sedan på kvällen kommer mitt ex hit.
Hmm, ja .. vi träffas fortfarande lite då och då. MEN bara as friends, hoho.. ;)
Nej, men det känns skönt att man kan umgås ändå. Vi var ju trots allt ändå ett ganska "bra" par under 4 år - förlovade och grejer. Och ärligt talat så känns detta ganska.. naturligt? haha wierd kanske..?
Dock har vi aldrig träffats när vi varit i förhållande. Kanske inte så konstigt iofs, men egentligen.. kompisar som kompisar?
Fast undra vad jag hade tyckt ifall min pojkvän träffat sitt ex.. Även om de var kompisar? Hm, ja.. Knivigt det där..

Vad anser Ni?
Är det ok att träffa sitt ex (som vän då såklart!) när man har nytt förhållande? Hur hade Ni reagerat?


Kommentarer
Postat av: RebeccaNilsson - Mitt liv och min vardag

Åh vad du är gullig som skriver om mig ;)

2010-10-08 @ 04:58:07
URL: http://beckyslife.blogg.se/
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv & min vardag

Tack älskade vännen, hoppas att de kläderna blir bra med en utekväll med jobbet =)

2010-10-08 @ 10:40:40
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback